Reklamace

Kontrola dodávky

Doporučujeme, aby kupující zkontroloval obsah dodávky při převzetí balíku od dopravce. Pokud obsah dodávky není kompletní, zboží je poškozeno nebo zboží neodpovídá uvedenému na přiložené faktuře, reklamuje kupující zásilku přímo u dopravce. Není-li možné z objektivních důvodů provést kontrolu dodávky hned při převzetí zásilky od dopravce, je kupující povinen tak učinit bez zbytečného odkladu do 24 hod a o zjištěných závadách neprodleně informovat prodávajícího.

Je-li kupujícím spotřebitel, je výše uvedený způsob doporučen, tím však není dotčeno právo spotřebitele reklamovat zboží přímo u prodávajícího v zákonných lhůtách.

Řešení reklamace

V případě reklamace zboží pošlete průvodní dopis s popisem závady, druhem zboží a číslem objednávky a odešlete libovolnou formou na adresu info@nakopyta.cz. Váš požadavek bude zpracován co nejdříve a budete písemnou formou informováni o způsobu řešení reklamace a předpokládané době trvání. O vyřízení reklamace budete znovu informováni písemnou formou.

Doprava reklamovaného zboží

Reklamované zboží musí zákazník dopravit osobně nebo zaslat na místo uplatnění reklamace (dodavateli). Je-li reklamace uznána jakooprávněná, bude po jejím vyřízení zákazník vyzván k odběru zboží nebo bude reklamované zboží odesláno zákazníkovi na náklady dodavatele. Je-li reklamace shledána jako neoprávněná, bude po jejím vyřízení zákazník vyzván k odběru zboží nebo bude reklamované zboží odesláno zákazníkovi na jeho náklady.

Neoprávněná reklamace

Při neoprávněné reklamaci (nebude-li zjištěna oznámená závada, nebo půjde-li o závadu nespadající do záruky) může prodávající  po kupujícím, který není spotřebitelem požadovat úhradu vzniklých nákladů za testování, opravu) podle aktuálního ceníku servisních výkonů